Jaja, nog om dig..

Jag längtar efter min kamera så att jag kan lägga in nya fräschingbilder.. Den kameran har gett upp sitt korta kamera liv och har fått åka på rehab.. Jaja, nog om kamerans liv.. Mer om mitt. :D

Nu sitter jag här lugnt och stilla och lyssnar på P1. Det känns ganska bra men jag kan ju inte hjäpa att jag kommer vara (nästan) arbetslös på måndag igen. Och hur känns det för mig? Jo, förstår ni, det känns sådär. Dels eftersom jag inte riktigt känner att min gapande garderob har fått nog och dels för att jag har fått nog av Rachel Ray, Oprah, Momento, city akuten och alla andra never ending tv program för oss arbetslösa. (Jag kan dock inte tröttna på Våra bästa år och jag undrar verkligen om Shawn har fått tillbaka sitt minne, om John, Bo och Roman har tagit sig ut ur Dimeras isoleringsrum och om Mimi ÄNTLIGEN har berättat för Rex att hon har gjort abort.. )

Nu när katten har listat ut vem jag är (och att pappa sjunger med i lugna favoriter) hoppas jag att vi ska ta vårt brevväxlande till nästa nivå och kanske, men bara kanske, kan jag visa henne några av mina moves till Grease lightning.


Snart ska jag träffa Ida som har kommit hem och kommer vara brun och eftersom
jag är genomskinligt vit så kommer vi komplettera varandra perfekt, som vanligt! ♥



Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Älskling vi kompenserar varandra!

Postat av: Cate

Haha.. aaa. Jag känner mig hedrad om jag skulle få dansa till Grease Lightning med dig, absolut.



Vi får väl sammastråla våra gangs en trevlig kväll!!!

Hörs då

Yours truly Katten

2008-09-10 @ 15:48:08
URL: http://www.tjoffe.com
Postat av: sanna

Hej! det är din isolerade kompis som hör av sig. Hon som är sådär FRUKTANSVÄRT ROLIG. Ne, du förstår fortfarande inte vem jag är...hm, hur ska jag beskriva henne...

Hon kallas sol, men det är så långt ifrån vem det är som man kan komma. Hon har suttit hemma på sin rumpa (som förövrigt inte ens får plats i några jenas längre) hela veckan. Hon vill helst inte gå utanför dörren och det blir väldigt jopbbigt när ingen har tagit in tidningen på morgonen. För den vill hon helst läsa till sin stora feta frukost.

Och lunch och alla fikan därmellan!

Hm, vi får inte heller glömma att hon numera ägnar dagararn åt dataspel; Roller Coaster!



Ne, men seriöst...vad fan håller jag på med? Och du med nästa vecka. Haha. JAg vet inte om jag ska skratta eller gråta!

2008-09-10 @ 17:46:23
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Elin

Haha våra bästa år, försöker se det så ofta jag kan;P blir lätt spännande:)

2008-09-10 @ 21:38:18
Postat av: Anonym

typiskt, den fungerade ju inte. Kanske denna gör!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback