Linkan

Jag kom precis hem från min och Idas utflykt till Linköping. Jag har besökt
den staden ganska mycket på senaste tiden. Det känns som ett lagom resmål
över dagen liksom.. Jag tillhör ju den typen som blir uttråkad ganska lätt så
jag känner mig nöjd med initiativet !

Förutom en hel Rules by Mary klänning fick jag med mig de här små (ja, de
är verkligen små, 34, och klämmer liiite på hälen) skorna som jag betalade 
75 väl spenderade kronor på. Höstens första myrornasfynd! Vad tycks?




Vah meeehr? Jo, en väldigt viktig grej. Idas lillebror har skaffat facebook
(största händelsen på länge) så nu ska jag bli kompis med honom.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Becca

Har du strl 34 :O?

Postat av: linn

storlek 34 har jag nog aldrig haft!;)

2008-09-15 @ 22:10:23

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback