Lookie!

Den här lilla påsen upptäckte jag här om dagen! En liten present från Oscar.
Men han vågade inte ge den själv, därför har den stått undangömd i flera veckor.
Men mina snokiga ögon kan den inte gömma sig ifrån..


Ah, victoria's secret. Helt perfekt förpackat i rosa! Lägg märke till mina
garderobsknoppar från drömgården. De kommer snart att sitta även på mitt
sminkbord.


Sexy little mints med bling låg i påsen...
(Nej, mina korvfingrar är inte alltid blanka, jag har sekunderna innan foto-
shootet smörjt in mig med onödigt fet kräm)


De små minttabletterna (som smkade lite jenka) var formade som
pussmunnar.. Kan det bli bättre?
Doseringen enligt victoria's secret är att ta 1 till 2 tabletter.. för att kyssas bättre.. 


Tofsar i regnbågens alla färger fick jag också!

Jag känner mig nöjd och sitter just nu och suger på en liten pussmun. :)

Kommentarer
Postat av: Catrajn

åÅ, vad gulligt. Jag minns när jag fick ett paket från V.S. Det var tider det, med rosa rosetter.

Vem är Oscar? Fick för mig att din kille hette Robin? :)



Knopparna var supersöta! Jag har tråkiga från IKEA jag woho



Postat av: C

Jag tänkte skicka ett långt svarmail på fejjan men det verkar vara helt ur funktion så du får dig ett kalaslångt svar här istället!



Shit nu har jag verkligen en helt annan syn på kaniner än tidigare rynkar på näsan



Kanalkiosken... är det den vid dansbanan? Jag är sjukt kass på Söderköping. Jag kan vägen från busshållplatsen till Nyströmska, typ! Och smultronstället såklart.. daah



Grafik reklambyrå heter företaget och jag väntar på att hemsidan ska upp på the world wide webb, som pensionärerna så fint kallar det. Men det händer aldrig något. Jag tror att surftown har en skruv lös eller något! Det är precis nystartat och extremt litet, men om du vill kan du få kolla på förhandstitten på hemsidan. Länk i URL-fältet! Den är inte riktigt klar än men jag tänkte jobba på den under tiden. Bilderna tillexempel är ju helt värdelösa. Så på "hemsidan" kan du se vad jag gör. Säg till om sidan är svårnavigerad! Om du klickar på de små färgade rutorna längst ner till höger kan du byta bakgrund! Lite fiffigt sådär, haha!



(kan man skriva så här långa kommentarer)



Jag gjorde inte heller något precis efter att jag slutade skolan. Hjälpte till på papsens jobb precis som du. Sedan träffade jag Alexander och kunde inte slita mig från honom, men sen fick jag praktik på ett företag som sysslar med företagsreklam och där fick jag användning av mina photoshop- & illustratorkunskaper. Men jag tröttnade på att jobba för någon annan så jag startade eget. Promo, som företaget jag jobbade på heter, har köpt mina "tjänster" denna månad så jag gör lite småjobb åt dem ändå, men jag fakturerar dem istället för att de ger mig lön. Så länge jag på några kronor mer timma när jag ändå är igång, hehe!



Vad pluggade du till?



Jag vet precis vad du menar med det där med hispigheten. Jag blir precis likadan gällande min kompis Caroline (som jag vår på otten med). Ho hittade kärleken på Gotland så man ser henne inte allt för ofta tyvärr!



Men ni kanske skulle kunna bilda någon slags familjekör och uppträda på torget på söndagar? Jag kan dirigera!!!



det här är nog den längsta kommentar som någonsin skrivits. Märks det att jag inte har något att göra om dagarna som egen företagare? Det är nog bäst att jag startar ett företag till. Det är sjukt lätt!



Hörsdå :)







Postat av: C

Haha fy fan vad snabb du var på att svara.. och så långt. Du måste skriva lika snabbt som supermään.

2008-09-11 @ 14:13:11
Postat av: Cate

Hmm... synd att inte jag har någon anställd som jag skulle kunna gå stavgång med! Det låter ju supermysigt... men bara när det är sol såklart!



Drömgården låter som en bra plats. Har för mig att jag var inne där precis när det var nystartat och det var så mycket grejer, så mycket grejer. Men allt var ju fint såklart! Kanske borde ta sig en sväng förbi där, synd bara att jag har spenderingsförbud. Hmmm... kanske skulle panta lite burkar, haha!



Jaha.. haha! Men gud vilken rar sambo-son. Och gud vad trevligt att din mamma & pappa jobbar ihop fast de inte lever ihop! Vilka förebilder! Eller för du skrev väl dina föräldrars praktik någon gång?



Oooh noo.. ungar har jag inte tid med (märker du väl haha). Kanske borde kolla upp det där, hmm!



Vad pluggade du till då!

2008-09-11 @ 14:22:57
URL: http://www.tjoffe.com
Postat av: Cätz

Haha! Gasart känner jag till men Dans-Majvor & gris-mosse har jag nog aldrig hört talats om? De låter..... gulligga!



Haha, svamla på. Jag måste nog erkänna att jag kanske inte alltid är på detta svammel humör själv på riktigt, ute där i verkliga livet. Eller jo förresten jag svamlar nog en hel del för ingen brukar fattar vad jag pratar om! Men jag känner mig mer fantasirik hära!



Haha.. ojoj! Det låter spännande. Lovar att inte säga ett knyst om den saken zip



Jag är också ett litet skilsmässobarn! Konstigt nog tyckte jag inte att det var sorgligt att mamma och pappa skildes för jag tyckte inte att de passade ihop alls! Därför tycker jag inte att det är konstigt att de inte har någon kontakt idag och skulle nog må dåligt om de gick och fikade tillsammans helt plötsligt. Uppsöka psykolog?



Typ vem som löste melodikrysset i lördags? :)



Jag tycker verkligen om barn jättemycket, alexander också.. men jag tror inte att min klännings skulle vara lika snygg med gravidmage :D faktiskt! Så ska vi ju bygga hus och grejer och ha sommarfester och julfester och maskeradfester och pool-fester... då kan man ju inte ha en bebis med sig. Eller? Kanske borde skaffa en nanny :)



Nää.. nu får vi inte prata mer. Vad ska vi annars prata om ifall vi skulle ses på riktigt någon gång?



Eller jo okej.. vi kan prata lite till.. jag har tråkigt!



Ja precis... läste du några speciella kurser.. :) småföretagande? :) matte, design? Du vet! :)



2008-09-11 @ 15:02:04
URL: http://www.tjoffe.com
Postat av: C

Guud vad du är gullig!!

Ska försöka fixa lite visitkort också. Jag menar är det någon som måste ha det så är det ju ett företag som mitt!



Ja, haha. Jag älskar den bilden. Det är Carolines (hon från otten) Morfar. Första kunden, wuhu!

2008-09-11 @ 15:29:15
Postat av: ccccccccc

Haha.... nä det är sant. Tyvärr är det nackdelen med mig att jag planerar för mycket. Man kanske inte ens kan bli med barn. Då får jag adoptera min lilla Bianca-planka!



Jag älskar också foto och make-up. Hade inte en aning om att man kunde läsa make-up på gymnasiet. Töfft. Jag har läst film... det var askul. Foto är kul men jag har ingen talang för det haha!



Hahaha... pratar du om han som brukar ha en plastpåse på huvudet? Som man känner lukten av på mils avstånd? För vi var faktiskt ute igår redan och han sa att han inte hade någon lust idag!



Hahaha jaaa... det blir superbra. Ska någon av oss sjunga på Cotton eye Joe eller ska vi ha med oss en liten boomblaster på våra play dates?



Usch.. alexander kommer inte hem förrän 23.. :(

2008-09-11 @ 15:39:05
URL: http://www.tjoffe.com
Postat av: chachatrain

Det blir svårare och svårare att komma på något finurligt namn!



Haha.. hmm. Jag har nog bara kladdat på egen hand. Fick en sminkning på M.U.S men jag tyckte att det blev så himla fult så jag har inte vågat gå tillbaka. Man blev ruskigt lik en transvestit! Ibland när jag har tråkigt brukar jag sätta mig framför spegeln och prova en ny sminkning. Kanske skulle göra det ikväll. Efter jobbet såklart ;)



Ja.. han som sjunger på engleska typ beatles. Han är riktigt vass. Men du kommer väl ihåg den där McD-reklamen. Han som dansar för tior. Det finns en chans!



Aj, aj, aj. Golfaren! Jag ska nog vara tacksam för att A inte har några speciella intressen, haha! Casse ringde precis (Våfflan/Räkan) och bad mig göra en annons. Det är ju alltid något! Va mysigt. A äter alltid så himla fort så han kastar i sig maten och drar till tv:n så man får sitta själv och äta. Kul! Wohoo Top Model!! Kommer det redan idag! Då ska jag poppa popcorn eller dylikt!



Tjingpling

2008-09-11 @ 16:48:11
Postat av: linn

haha, joo men visst är dom me bra;) jaa det gör jag tyvärr. biologi a och engelska b! båda mina favorit lärares ämnen som går i repris!

2008-09-11 @ 17:54:46
URL: http://liinnmariia.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback