Martina nr 3

Martina pixar presents nummer 3 i serien. ..



Märra nr 3

Ahh. Bakåtslick, stooor collagetröja och bling bling i öronen. (hade man sett
mina ben på kortet är min gissning svarta jassbyxor. Dessa var mina signum i
mellanstadiet och sammanfattar i princip mitt utseende under några år. Men tro
inte att jag var ensam. Varenda unge såg ju ut ungefär såhär.

På allas armleder fanns också under samma period självlysande pärlarmband
i tusen färger eller imiterade tatueringar i svart skick sack past. Vet ni vilka jag menar? 

Kommentarer
Postat av: Catreijn

Haha.. nu'röh Martina! Nu ska jag visa dig hur jag såg ut när jag var liten!!!! Jag skyller allt på min mamma som var inne i 80-talssvängen... vill jag lova!



Absolut, jag hade också jazzbyxor.. jämtjämtjämt även i minusgrader så mamma blev tokig.. aaa :)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback