Martina nr 4

Tada! Får jag lov att presentera nummer 4 i serien..



*MaRtInaA* nr 4

Mittbenan har blivit sidbena och upptäckten av kajalpennan visar jag tydligt
på denna bild. Lite rebelliskt sådär.

Självklart har jag vita ränder från bikinin, ett måste efter sommaren. Naturligtvis
en svart bh-formad push-up bikini i strl 65AA som inte hade så mycket att pusha
upp.  

Hödstadiet, en hatetid i min ungdomshistoria. 
Man visste inte om man skulle köpa gosedjur eller stringtrosor. Nej usch, jag
saknar INTE. *får kvälvningar*

KjamiZzZzar


 

Kommentarer
Postat av: Becca

nej vad kul med gamla foton :)



åh det låter superfint, vart kommer de guldiga skynket ifrån d¨som din syrra hade i lägenheten? :)

Postat av: linn

uppskattade serien:) du nappade lite på alla heta mode ideal på den tiden;)skönt att du inte höll fast vi dem:D <3

2008-09-16 @ 23:08:24
URL: http://liinnmariia.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback