Martina nr 5

Jaha.. Det här är så långt jag kan ta er i Martina-historien...



Sidbenan. Här för att stanna... Eller iof, kanske borde testa mittis igen?
Vad tror ni om det?
Hög svart kjol och vitt linne... Ja, det var min absoluta favoritklädesel i ungefär
ett halvår.. Så den bjuder jag på!

Nu är det slut med tillbakablickar. Istället ska jag tillbaka till matlagningen med
lilla familjen; pappa, jag och Sanny!
Sanna och pappa sjunger kör i köket medtexten sporty, sporty, sporty spice..
sporty, sporty, sporty spice.. sport, sporty sporty spiiiiiiceee. Denna fantasifulla
omväxlande text tillsammans med melodin till"tro, tro, tro solm du vill"..
Ringer några klockor?  

Smell ya!

Kommentarer
Postat av: Cate

Jessicurl heter det och vad jag vet finns det bara på nätet. Gå in på Jessicurl.com så ska du hitta grejer!



Katazenja, :D! Har du tittat för mycket ANTM nu igen? :D



Haha.. så söta bilder var du ju inte speciellt inte när jag kommit upp lite i åren.. gosh! Du där emot såg ju ut som en liten ängel på alla bilder!! Haha, jag lovar att jag knappast var söt genom hela min barndom. Du skulle sett när bara framtänderna växt ut och det var stora, svarta hål på sidorna! Pre-tty!



Haha.. men neeej. Bygg inte upp några förväntningar! Tvärt om förvänta dig mindre, haha! Jag är inte alls speciellt rolig och är expert på pinsamma tystnader, vad nu det innebär! Har tjocka överarmar, stor rumpa, flottigt hår och dålig hy... jaa.. där sprack väl hela din världsbild!



Jag röstar fortfarande för att vi ska ses ute när vi båda är lagom runda. Då går ju munnen i ett! :) Så kan vi värma upp till Halloween, vad sägs?



Är du på mam-o-paps jobb denna vecka igen?

2008-09-17 @ 11:41:41
URL: http://www.catessecret.blogspot.com/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback