Mys!

Jag lyckades lura med Robin på både middag och bio. Så jag har en kväll med papa grappa och nya skräckfilmen mirrors. Jag älskar skräckfilmer (till min mammas förtvivlan). MMmm så mysigt!

Idag har jag också lyckats uppdatera mig på days of our lives. Men faktum är att jag börjat tröttna. Kan inte bara shawn och Belle bli tillsammans eller? Herregud! Jag har också tagit ännu ett kort med Håkan (men jag satt i bakgrunden som tur var) och bilden med vackra Ayla längst fram kommer sitta på en hel vägg mitt emot nautilus i typ ett år! :)

Nej hörrni, nu ska jag fixa till mig lite innan myskvällen!

Vi ses kära vänner!


Haha, en bild på mig och Robin på vår ettårsdag! Mr and Mrs serious!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback