Ojjane mig

Oj oj oj.. Jag känner mig som en gammal klagande, ojande och uschande pensionär när
jag sitter här framför datorn och utför tidbokningar, ombokningar och betalningar. Jag fattar
ingenting av de här datasystemen. Jag känner en press på mig eftersom jag hela tiden får
höra: "Ni ungdomar är ju så duktiga på det här med datorer" eller "DU som är så fräsch i hjärnan!"
En liiiten generalisering där..

Den här veckan innehåller alltså nya erfarenheter för mig.
Jag hade också tänkt att hinna med att:
. Sola
. Fixa (väääldigt sena) tackkort för studenten
. Framkalla kort och börja med album
. Försöka hitta ett par jeans som täcker min never-ending-rumpa
. Springa eller överhuvudtaget röra på mig.. Kanske borde börja med strip aerobics so Natacha Peyre? :D

Hur ser allas veckor ut? Jag känner för en utflykt..

Förresten Sanna, jag tycker vi borde åka utomlands kom jag på imorse.
Tycker inte du? Sol, strand, bad, party, sanna och martina?


Nej men fy vad tråkig jag är.

/ Pensionären

Kommentarer
Postat av: Carolina

Så du kommer inte tillbaka? :( Fått nått svar än? Saknar dig här vet du!! Massor!

2008-09-09 @ 12:30:44
Postat av: Cate

Haha... du är rolig du Martina! Helt klart bästa kommentatorn på hela tjoffe.com!!



Det där med katten är faktiskt inte speciellt nytt då min familj brukar kalla mig det. Jag tror jag sa ifrån någon gång när jag var 12 år och var och handlade med mamma och hon skrek "Katteeen" på mig över hela butiken. Då fick ja nog så nu händer det mer sällan. Men nu har jag mognat betydligt och kan finna mig i att folk kallar mig katten, :D!!!



Räkan.. tsssshihi. Det kanske man skulle börja med! Varför jobbade du inte i Stekeborg/Ankeborg (kärt barn har många namn) då? Var du för cool för oss andra?? :)



Jag måste erkänna att jag inte hade en aning om vad Stegeborg var förrän jag träffade Alejandro och då hade jag ändå varit i Brevik med klassen. Snacka om ointresserad! Så jag ville bara tillägga att jag också var för cool för Stegeborg innan kärleken tog mig! :)



Jag är inte helt säker på vad som händer i veckan. Jag har precis startat eget företag och har både pappas företag & Stegeborg som kunder, så jag kanske borde boka ett möta med någon av dem så jag kan börja fakturera lite. (Hur man nu gör det! Tur att Alejandro är ekonom!!) Så det blir nog Ankeborg i morgon! På fredag kanske jag ska åka till Sthlm och festa med min käre vän Ulrique, vi får se hur det blir med den saken... och på lördag vid lunch ska jag träffa min farbror, han som ritar på vårt hus, och en konstruktör och gå igenom byggplanerna (vilket betyder att jag inte kan festa länge på fredagen i så fall)... :) Puuh... vad mycket det blev. Vad ska du göra då.. lilla märta-lisa :)



Ojjajajaj.. jag tror jag börjar få lite ont i en tand.. kanske skulle söka upp en tandläkare... vet du ngn bra?



Jag bytte faktiskt till din pappa i våras för jag ville gå till samma som Alexander. Lite nördigt jag vet men jag hade hört så bra saker om honom... typ att han sjunger med i låtarna på lugna favoriter när han lagar hål. "It must have been love... but its over noooooow...."


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback