Om en dörr stängs öppnas ett fönster.

Oh! Nu är jag tillbaka på jobbet. Jag säger som Ida. Jag har ingen ny outfit att visa upp, jag har inte köpt en vippig kjol från asos med marint tema och jag har ingen ny inredningspryl med rosor i romantiskt tema som jag kan lägga upp bilder på i tre olika vinklar. 

MEN! Det är i alla fall fredag och idag ska jag (nej jag ska inte skriva att jag ska till palace och i själva verket kommer jag istället gå till otten och köpa en rosa pantern och dansa till grease lightning eller mima till just dance med lady gaga) Jag ska vara hemma!  

Helgen blev inte riktigt som jag hade planerat i första läget. Ingen bio, istället hemmakväll, ingen mysig middag, istället åka hem tidgare från stockholm (haha), ingen utgång, istället jobba på otten. Såhär resonerar jag, om man inte får något, ja då finns det möjlighet att få något annat. (Jag syftar på rubriken)

Nu har jag inte träffat Ida på år och dagar. Ska vi hispa loss snart eller?


The famous partypose!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! jo det skulle jag ju kunnat gjort men jag var så inne på att han SKULLE BARA KOMMA NUUU! haha, fy!



ja vill mer än allt komma tillbaka. Men, jag får en vecka i oktober samt v. 51-2, så de är ju under december & januari. Men sen vet jag inte. :/ hopppas ja får stanna kvar efter det också..

hur länge får du stanna?

Postat av: Cattapult

Long time no comment!

Därför ska jag skriva den längsta kommentaren jag orkar!



Jag tror jag drömde om dig inatt förresten. Vi satt på samma buss. Jag tror det var du men det såg inte riktigt ut som du. Du vet hur drömmar brukar vara, haha! Det är dessutom svårt att få en bild av någon man aldrig sett på riktigt juu!



Hursomhelst. Just nu lyssnar jag på Coldplay's Viva La Vida och får gåshuuud! Jag dricker även ett glas oboy och sneglar bak på Alexander som ligger och är söt i sängen. Han är sjuk idag stackarn! Jag ska snart gå ner på stan och leka med min kompis Viktor som är ledig idag, yippie! Då ska vi gå till Parfymeri L och lukta på den där Chloé-parfymen jag inte kan få ur hjärnan! Vet du vilken jag menar?



Men du Martina, man kan ju inte ha kul om man inte jobbar, :). Om man bara gör saker som är kul hela tiden har man då något att se fram emot och kan man urskilja det tråkiga från det roliga. Kommer man kunna finansiera sin vardag? Nej! :)



Jag har aldrig förstått vad du jobbar med! Jag är lite "efter". Vad jobbar du med?



Nu klickar jag igång Viva La Vida IGEN! Så bra är den! Han har så härligt kroppsgung i videon att jag bara vill dansa med! Tänk att vara Gwyneth... Chris sjunger god-natt-låtar för en varje kväll. Ljuvigt! Missförstå mig rätt nu! Jag uppskattar verkligen Alexanders små pip han gör när han försöker sjunga... men, men!



Jo men visst har du rätt! det stavas ju självklart "schuschi". Du är bra på både Japanska och Kattspråket... en riktig pärla! Funderat på att bli lärare?



Ja, Gotland är supermysigt! Tyvärr så är är min moster mitt uppe i en separation så den äldsta kusinen (snart 6 år) var inte riktigt sig själv! Så det var lite sorgligt att se men samtidigt kändes det skönt att kunna vara där som stöd!



I morgon fyller min lillebror 20 år och det ska vi fira! Kanske blir utgång för mig, vi får se hur kvällen ter sig... men blir det utgång lovar jag att svänga förbi Otten... så vi äntligen kan mötas under den legendariske fotbollen!



Yours truly Cattamaranen - Som har sett way för mycket romantiska filmer!

2008-09-26 @ 13:11:25
URL: http://www.catessecret.blogspot.com/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback