Perfecto

En heldag i med betoning på hel i Linköping har varit min och Sannas aktivitet idag. Så härligt att byta gator affärer och cafén till något nytt. Vi har shoppat, promenerat, fikat, pratat, ätit och promenerat lite till. 

Jag har fått ett häftigt sug efter att få pyssla. Jag vill klippa och klistra helt enkelt.  Igår gjorde jag klart ett fotoalbum från min komfirmation. Nej, jag komfirmerade mig inte fyra år efter alla andra, jag gjorde helt enkelt bara klart det lite i efterhand. Och detta lilla pyssel tände gnistan av lite mer pyssel. Så idag slog jag till på ett fotoalbum som jag ska sätta in mina studentbilder i! Jippi! 

Tyvärr har jag glömt kamerasladden hos mamma så jag får sno Sannas bilder. Imorn får ni se vad jag hittade! 

 
Jag blev hypnotiserad avvärldens snällaste tant (och förmodligen världens
bästa säljare också) på apoteket och köpte med mig tyå allt hon föreslog.
Dessa vitamindrycker blev våra för ..22 kr? Som hittat tyckte jag när jag stod
helt hypnotiserad inne på apoteket.


Här sitter jag på waynes och vinkar lite sött med fingertopparna mot kameran.
 (Jag har ltid varit såhär fotogenisk för den som undrar, ha ha)


Sanna gör en klassisk dagens outfit. På bildena kan ni se hennes nya page
som jag är väldigt imponerad och lite avundsjuk på. Själv kan jag inte göra
något sådan latjo med mitt lockiga hår. Min söta sol!

Kommentarer
Postat av: sanna

Vad kul det var idag, en sol och marty dag helt enkelt! Jag tycker att en dagsutflykt eller varför inte en barrunda (!?) står näst på tur! Pussar till min marty. Och föresten tror jag du skulle passa i page med dina söta lockar.


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback