Receptionist

Nu sitter jag här på mitt tillfälliga jobb som receptionist på mammas och pappas praktik.
Jag kan verkligen ingenting och jag känner mig lite efterbliven..

Jag har nog aldrig kännt mig så ful. (Eller jo..ett par gånger) Har på mig en orange lite
pösig tröja som framhäver mina skrikande röda finnar och ett par halvtighta vita byxor.
(Allt i lite härlig tandläkar-anda) Kläderna har jag lånat från mamma.

Nej, (jag slåt till mig själv på kinden) nu måste jag bete mig bra på mitt nya jobb!

Hej svejs, sålänge!

Kommentarer
Postat av: Cate

Det är ju nu vi vill se en bild haha!



Jag pratade lite med Alexander och detta inlägg du skrev kom mycket passande för nu räknade vi ut att du var tandläkarens dotter. Det är ju heeelt sjukt hur liten världen är... och att du visste att han kallades murklan är också imponerande haha. Våfflan & Murklan kallades de stackars barnen som små. Så du hade "Kärran" som lärarinna.. var hon bra :)



Va synd att våra tandläkartider inte är förrän i vår då... eller jobbar du kvar då :)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback