Ska vi? ska vi? ska vi?

Hej! det är din isolerade kompis som hör av sig. Hon som är sådär FRUKTANSVÄRT ROLIG. Ne, du förstår fortfarande inte vem jag är...hm, hur ska jag beskriva henne...
Hon kallas sol, men det är så långt ifrån vem det är som man kan komma. Hon har suttit hemma på sin rumpa (som förövrigt inte ens får plats i några jenas längre) hela veckan. Hon vill helst inte gå utanför dörren och det blir väldigt jopbbigt när ingen har tagit in tidningen på morgonen. För den vill hon helst läsa till sin stora feta frukost.
Och lunch och alla fikan därmellan!
Hm, vi får inte heller glömma att hon numera ägnar dagararn åt dataspel; Roller Coaster!

Ne, men seriöst...vad fan håller jag på med? Och du med nästa vecka. Haha. JAg vet inte om jag ska skratta eller gråta!

Såhär beskriver min kära kollega (vi är kollegor i jobbet att vara arbetslös) och vän Sanna sig själv i en kommentar.

Jag sitter här  på min knarriga stol och fnissar lite för mig själv när jag läser kommentaren, ett fnysigt, äckligt fniss som piper lite. Men sen kommer jag på mig själv. Jag har ju nästan EXAKT samma liv. Jag nästan hoppas att receptionisten kan vara sjuk en vecka till så att jag slipper skriva ett CV nästa vecka också. På samma knarriga stol sitter jag och känner mig duktig när jag skriver "att-göra-listor". Jaha? Vad spelar det för roll att jag skriver ned vad jag borde göra.. Det är ju inte direkt så att jag uträttar punkterna på listan. Men på något sätt känns det liiite bättre att spalta upp problemen i min anteckningsbok...

Sanna SKA vi åka någonstans?



Kommentarer
Postat av: sanna

Hahaha, ne nu börjar jag gråta på riktigt, är det jag som har skrivit detta? NOOO!

- Och vad blev det av Sanna? Hon som pluggade massa och verkade ha siktet inställt på något stort! frågar en gammal lärare



- Hm... alltås Sanna bor i HAgeby, eller ligger Ringen i Hageby? Hon har ett barn som hon fick med sin knakrade man som för övrigt lämnade hennes förra veckan. På helgerna går hon till Harrys eller Wasa. så är det!



Ne, men jag är jättesugen på en tripp. Ska kolla över min ekonomi sen bestämmer vi ngt. Men det måste nog bli ngt i budget väg! Pussss min söta kompis som inte är tråkig eller ful eller något dåligt. Mest bara söt, rolgt och på väldigt samma niv som mig juast nu:) Love


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback