SOLSOLSOLSOL

Idag känner jag mig glad igen. Vädret påverkar mig som bara den. SOL!
Det känns som att sista gången jag såg solen var då jag befann mig på en
strand på kreta. Ja, det var tider det. Hade jag inte jobbat hade jag åkt på
utomlands direkten!

Idag slutar jag min sista dag som receptionist kl 12.00. Skönt va!
Så då tänkte jag slå mig ned någonstans, kanske ute? (Okej, kanske
lite väl optimistiskt) och läsa aldrig fucka up. Ah!

Ikväll tänkte jag föreslå Bio eller restaurant för min pojkvän.
Vi får se om han nappar.

Nu ska jag vattna blommor!


Jag och syster på Kreta.. ååh! (En ångestladdad suck som innebär att jag
helst vill befinna mig i trettio graders värme på en luftmadrass i Kreta-havet.)

Kommentarer
Postat av: systern

åh jag älskar verkligen den här bilden och de tillhörande minnena..

2008-09-19 @ 15:11:47
Postat av: systern

åh jag älskar verkligen den här bilden och de tillhörande minnena..

2008-09-19 @ 15:12:20
Postat av: Johanna Löfgren

Hej;) Jag är just nu på Kreta och har varit här i en månad och ska vara kvar en månad till:) härligt och varmt!!! Hoppas allt är bra hemma!!ha det bra :)

2008-10-05 @ 18:13:33

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback