Urk!

Kallt, kallt och grått grått. Jag känner mig bitter.

Jag har bara varit ledig en vecka under den perioden som jag skulle vila upp mig.
Men jag antar att det bara är att ta i med friska tag. Ikväll ska jag i alla fall gå och lägga
mig tidigt efter några avsnitt av SATC och ett avsnitt med ANTM. Jag älskar förkortningar! ;P

Till det tänkte jag dticka lite t m h (te med honung).

Nej, men ärligt talat. Nuhar jag en riktig fråga till er alla: Vad tror ni om en halloweenfest
i höst? En hederlig maskerad. Det vore väk nåt? Jag och Sanna ska leka festfixare ikväll!

Vad kan man klä ut sig till? GE MIG FÖRSLAG!
(Detta är ett bra tillfälle för er som aldirg kommenterar, ni kan vara anonyma men ändå
vara delaktiga och påverka. Nice huh?)


Någon inspiration?

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag tror stenhårt på vår idé om halloweenfest!

Postat av: En hemlig beundrare

Anorexiafallet:

Detta fungerar bara om du är lätt överviktig, tjock eller fet!

Ta en vit t-shirt och skriv med svart spritpenna "I beat anorexia!"



Nick Nolte:

Köp en Hawaiiskjorta på myrorna, eller fråga Fredda Flyg om du f år låna hans. Ta typ och massera in babyolja i hårbotten och dränk hårlängderna i hårgelé. Föna sedan håret upp-och-ned, Sminka mörka ringar under ögonen.

Ta sedan en vit kartongbit som du skriver så här på:

Nolte, Nick

1435 6734

Fäst ett snöre i varje kant och häng runt halsen!



Bilförsäljare:

Köp en pastellfärgad polyesterkostym på myrorna och fixa världens back-slick. Skri sedan ut ett fake-at visitkort på lite tjockare papper och dela ut dem hela kvällen samtidigt som du säger:

-Ring mig så kan jag ge dig årtiondets bästa erbjudande

Följt av ett stomatol-leende!



Borttappad hund:

Fixa lite förstora kläder som du sedan stoppar upp. Sprätta upp ett hål i rumpan och stoppa in en gosedjurshund i hålet och sy fast. Sedan går du runt med en "Försvunnen Hund"-skylt hela kvällen!



Spökfamilj:

Klä dig som ett klassiskt spöke med lakan över huvudet och hål för ögonen. Blås sedan upp 3-4 ganska stora heluimballonger och fäst mindre, lättare lakan över ballongerna. Måla sedan ögon och fäst dem med ett snöra runt din handled. Säg att det är dina spökbarn!



Deal or no Deal-tjej:

Sätt på dig en kort, svart klänning och klistra på ett nummer på utsdian av en portfölj. Gör sedan en skylt som det står 1.000.000 på och lägg i väskan. DETTA ÄR BARA KUL OM DU ÄR KILLE!



Napoleon Dynamite:

Köp en orange, lockig clown-peruk. Köp en Vote for pedro-tshirt eller gör en själv. Ha högt skurna, stenvättade och tajta jeans instoppade i ett par snowjoggers. Leta fram en gammal free-style och lyssna på Jamiroquai

2008-09-18 @ 20:18:56
Postat av: Ida

JAA vad roligt (tar förgivet att jag är medräknad på den idén, och lovar att det inte ska sluta som det gjorde förra året) Vilka roliga tips !

2008-09-24 @ 16:51:00
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback