"En ma..ia...to"

Efter en bloggpaus och en helg i stockholm känner jag mig.. Ganska trött.
Dagen i stockholm var alldeles perfekt. Jag hade en förföljare (Robin) som gick
två meter bakom mig och kollade på saker som jag kollade på och sa: "fin köp den"
om mina förslag till inköp.

Dagen började dock utan inköp. Och fortsatte utan inköp. HUR kan det komma
sig att jag har varit i Stockholm gång på gång utan att hitta en enda GREJ
, frågade
jag mig själv 123750235 gånger...

Vi gick och fikade och min blåsa var på bristningsgränsen precis när vi skulle bställa
"köp en latte macciato (?)" sa jag till Robin och smet iväg till toaletten.

När jag kommer tillbaka från visiten ser jag ett dricksglas, en pago och en
dockhus-kopp på bordet. Jag ser mig omkring efter ett stort glas med ljusbrun
dryck i men det enda jag ser är den lilla, lilla, lilla koppen som visade sig vara min. Jag tittade
undrande på Robin. "Jag var så osäker på uttalet så jag sa det lite otydligt så att jag skulle
slippa säga fel
" (Ååh ♥). Jahopp, jag tog koppens innehåll på en tesked och drack upp det.

Kanske var det minislurkens förtjänst. Men jag hittade åtminstone ett par fiina stövlar
och tre par fina strumpbyxor i slutet av shoppingrundan.


Mina preppy inköp. :)


Min mini kopp, bredvid glaset i naturligt dricksglasstorlek och framför den skyldiga beställaren.



Kommentarer
Postat av: den hispiga

Ohhh va fina dina inköp var och vad liten koppen var. Jag längtar till den 8:e :D

Postat av: sanna

Åh, preppy där ja. Eller peppy som mamma och jag trodde att det hette och använde ordet väldigt flitigt en hel dag till jag till min stora förskräckelse insåg att jag trodde jag var cool, men lät som en tönt:)



Fina var dom iaf, skorna alltås! Var hittade du dom? Och vad roligt med Malin! JAg fick faktist ett sms av henne på natten (tror hon kanmske kan ha varit på förfest humöret:))!



Vad ska du göra i veckan? pussss

2008-09-30 @ 08:00:31
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Malin

skit snygga skor, var hittade du dom? hur mycket kostade de? (oförskämd fråga)

2008-09-30 @ 20:50:52
Postat av: Jenny

haha va roligt!

2008-10-01 @ 14:14:13
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback