Morsning!

Godmorgon friends!

Näst sista dagen på jobbet som receptionist. Det känns... Helt okej. Jag gissar att anledningen till att jag känner mig lugn är att jag vet att jag kommer tillbaka till telia. Ett vikariat till årsskiftet är klart såhär långt..

Helgen börjar närma sig och jag hade sett fram emot att fira söta Malin W. MEN så ringer Johan på jobbet och tjatar. Så nu ställer jag upp för arbetskamraterna på otten och jobbar på lördag. Som tack för hjälpen lyckades jag förhandla till mig en miljon i löneförhöjning och valfri ny bil.

Fredagen ska jag bara ägna åt min Robin och söndagen ska jag bara ägna åt min säng. Det låter som en ganska bra helgplan för mig.
 


Sanna, min lilla stjärna. Blit det mer SATC ikväll?

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja, hemskt gärna! JAg är helt igentäpt i halsen och skulle behöva kurera mig under en filt med te och SATC och Marty!



Hur går det nere i receptionen? Puh

Postat av: KitKejt

Haha... vilken bil tog du då? Generös chef må jag säga!



Nä, jag vet! Jag minns att jag nästan blev rädd för mig själv när jag såg mig i spegeln! Barn och barnskratt kan vara riktigt läskigt på film!



I knew it! Jag visste att du var en såndär typisk blind date-tjej. Du får nog tyvärr be filmteamet stanna hemma den kvällen vår date ska vara annars kanske du förlorar ditt kontrakt!



Såhär i efterhand, när man har blivit lite äldre och klokare, förstår jag varför de tyckte att hon var en bitch - förmodligen av samma anledning din bekanta trodde att du var en bitch! Hahah... jag minns typ att jag nästan var lite rädd för henne. Jag visste liksom aldrig om hon var snäll eller inte. Men det är blir väl så om man inte känner någon på hela skolan och man lyssnar på sina fjortishar till klasskamrater OCh har sett waaay för många high school-filmer, if you know what i'm sayin! Så till syster om du läser detta - förlåt!



Haha.. Martina vad du är söööt. Vi småsystrar måste ställa upp för våra storasystrar och stötta dem - really! På tal om Gotland ska jag faktiskt dit Idag. Jag tror att du kan räkna ut att jag inte åker dit för att sola o bada :D!!



Absolut! Det är en superbra idé! För oftast så struntar gästerna i att klä ut sig i brist av fantasi så det är en utmärkt grej att göra! Så slipper man också klä ut sig till samma som någon annan! När är det man ska ha festen? Den 31:e?



Niu måste ja packa väskan röh... bajbaj



2008-09-18 @ 10:06:02
URL: http://www.catessecret.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Svar: Tack så jätte mkt gumman!

helt sjukt underbar känsla som inte går att beskriva!



Ska du börja på telia igen?? kul!



hoppas allt är bra med dig..

här är livet så bra som det kan bli just nu!!! =)



Kramar

2008-09-18 @ 11:31:02
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: jenny

Fusk! du & sanna verkar ha en jäkla tur! jag vill också komma tillbaka till telia!!

2008-09-19 @ 12:01:21
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback