Laga nåt av detta om ni kan!

Jga och Robin hade lite idétorka om vad vi skulle äta till middag. Vi gör ett litet äventyr av det, tänkte jag (ja, jag är väldigt lättroad). Så vi åkte till Willys för att shoppa upp oss lite på matfronten..

Jaha, tänkte vi när vi gick in i affären, tog en korg och tittade oss omkring. Ja, naturgodis, sa jag och sprang till den hyllan. Robin tog en cola och så gick vi vidare.

Med en kasse i ena handen och en marsglass i den andra går vi nöjda ut ur affären, sätter oss i bilen och åker tillbaka mot coola city. När vi kom till kungsgatan hade vi suttit tysta hela vägen. Vad fan ska vi laga för mat nu då? Sa Robin och jag tänkte efter.

I vår kasse låg:
-Ett paket marsglassar
-En påse naturgodis
-En coca cola
-En fjällyoughurt med hjortron
-Skorpor
-Tre paket frysta björnbär

Punkt.

Jaha. så nu sitter vi här och tittar på den sämsta programmet i världshistorien, all access. Det handlar om att fergie
har kissat på sig på scenen under en konsert.

Ska åka och jobba om... tre timmar.

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: ida

ja just ja :D men när är den där klassfesten egentligen? har för mig att det var på en vecko-dag och då jobbar ju ja. Men gud vad kul det vore :D Det är superbra i Arboga, verkligen :) Hur går det med projektet till Sthlm? :) haha, ja just ja jag är grodan och du är ankan :D haha vart fasen fick vi det ifrån ?:D



Postat av: Kit

Sunt!!! så ska det vara :)

2008-09-07 @ 20:30:50
URL: http://hejkitkat.blogg.se/
Postat av: Catreijn

Ja, du missade verkligen en helkväll!! Men det låter som att du hade det fullt upp ändå hehe! Hur bar du dig åt för att bli så hes? Jag lovar... du ska få stinka chanel no.5 i sinom tid. Var din kille där? Då borde jag ju definitivt ha sett honom!! Det var ju kanske 10 pers där och jag % caroline var två av dem. Jag hade iof inga glasögon på mig... synd annars kunde jag gett rosen till honom, haha. Mmm.. smoothie.. gött!



Catrins dunderrecept:

1 marsglass

1 näve naturgodis

2 dl fjällyoghurt med hjorton

1 riven skorpa

2 paket frysta björnbär



Blanda allt i en mixer. Stjälp ut på en plåt. In i ugnen på grill 250° ånga i 120 minuter. Ta ut plåten.

Pensla med ungefär 2 dl coca cola. In i ugnen igen 100° i 5 minuter. Ta ut och låt svalna!



Voila. Tänka sig att jag hade precis det receptet hemma. Vilken tur ni hade!



2008-09-07 @ 21:30:40
URL: http://www.tjoffe.com

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback