"Jag tycker bättre om silver. Du passar i det"

Min plan för gårdagen gick inte riktigt i lås, om man säger så.

Efter vi hade ätit gick vi mot biosalongen men stoppades i kassan av bio-killen (det är en kille i kassan som tror att han vet allt om bio, han är så rolig för hans passion är verkligen biofilmer) Han förklarade ingående för oss att filmens kvalité inte var ultimat och att det var ett störande moment när det flimmrade på bioduken.. Mhm!

SÅ, pengarna tillbaka och ingen mirrors.

Istället gick jag (med gråten i halsen, ja jag är känslig) och Robin hem för att ladda hem en annan film. Men innan det skulle vi ägna vår fredagskväll åt att hänga upp tvätt och tvätta en ny maskin. Och vad ser jag när Robin slänger upp den blöta tvätten? Jo, han har blandat svart och vit tvätt. ALLA mina underkläder är grå. Jag tror att Robin blev lite nervös när han såg mitt ansiktsuttryck, för ahn försökte övertala mig att silverfärgat är mycket finare än vitt. "Jag tycker det är den finaste färgen på underkläder. Du passar i silver" (Haha, min sötnos)
MEN SILVER? Nej, det var inte silver, det var sjaskgrått.

 Robin är en bra tröstare och kramare och vi hade världens mysigaste kväll i alla fall. Vi såg definitly maybe. Ni borde se den! Det var en gullig film som passar sent på kvällen när man inte orkar koncentrera sig men vill se nåt bra! 


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha nae va tråkigt att få alla sina underkläder grå! men de va ju tur att han tyckte om färgen iallfall ;) Haha! & va dumt de där med bion...

Postat av: Ida, tror jag..

Roligt inlägg. Kan tänka mig robin där:D Givetvis tråkigt med underkläderna..Men vad har bilden med texten att göra? svara för jag är verkligen nyfiken på vad du tänkte med den

2008-09-21 @ 23:53:23
URL: http://idalinnea.webblogg.se/
Postat av: Jag igen

Ahhhh nu tror jag jag vet! Tvätt va?

2008-09-21 @ 23:54:08
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback