En till...

..Ännu en värdelös tisdag. jag vet inte vad det är med tisdagar, men det är något som inte riktigt stämmer liksom. :P Jag sitter här helt ensam och äter apelsin och väntar på att vi ska börja igen. Hoppas Ida bli frisk sanrt. Annars kommer jag inte klara mig länge.

Och ingen Robin ringer till mig heller. .. ÅH!

Och när skolan äntligen tar slut måste jag gå runt ensam på stan och vänta på min körlektion med en människa som bara stressar upp mig. Jag känner mig sjukt positiv. :D

Jag får väl se till att få lite jobb gjort på mitt Chilearbete så länge.

JUST DET! Jag kom på två positiva saker, jag ska köpa mitt träningskort idag. Så jag blir lite slimmad. :) Tyvärr blir det ingen yoga för mig och Ida idag, men det får vi ta snart!
På fredag ska jag och Robin åka till sthlm. Det blir nog en lyckad lite utflykt. :)

/M

Kommentarer
Postat av: Robin

Men om du inte ska ha yoga kunde ju vi träffats :(
Jag har glömt min mobil så det är därför jag inte har ringt. Jag är i skolan nu.
Ringer sen. Pussssar

2007-01-23 @ 13:47:00

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback