Saturday

Det var mysigt i Stockholm igår och det gick bra för min älskling på modellargenturen!
Jag köpte ett par jens, äntligen! Synd bara att pengarn ainte räckte till mer än så.

Idag har jag övningskört. Det gick bra första gången, men sen blev det lite mer stressat. Skrattade hela tiden,  för jag tänkte på den nya serien "hjälp" som har börjat på fyran. Jag älskar han med dåligt temprament!:)

Jag har bakat en liten kaka också, som jag ska ha med mig ikväll. Jag och Robin ska nämligen till Ida och äta middag med henne och nicke! Det blir mysigt! 
Vi får se vad som händer senare ikväll. 

Imorn blir det repris på badmintonen! Nu har ju jag och Robin ett rykte att försvara. 

Tyckte om motiven på de här bilderna. :) Den vänstra är min pojkvän som liten. MINIMIN!
De andra är ett par väldigt söta skor från asos. 

 
 

Martina

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback