Sega, sega trettondag

Jag hatar när lovet tar slut och man inser hur lite man har gjort. Jag tänker alltid att jag borde vara mer kreativ och hitta på saker. Men det blir liksom aldrig så. TYVÄRR!

Den här dagen har varit så otroligt seg, den började i och för sig med att jag och pojken gick en ganks alång promenad och sedan bakade jag scones (ganska kreativt) men sen planade kreativkurvan ut och dagen blev bara segare och segare. Det verkar inte bli någon ändring på den kurvan heller.
Funderar dock på att ta en springtur. ..

Igår hade vi en spelkväll, S+A och M+R. Kvällen hade sina toppar och dalar. Men jag sumerar den ändå som trevlig. :) Hade kanske hellre valt cranium  än monopol. Men det kanske blir en annan gång?

Nu ska det bara dröja 2-6 dagar (tror jag) innan mina asos fynd dyker upp i brevlådan! Yeah! :D

Funderar på att gå ned och fortsätta mitt filmtittande, på den bästa filmen som finns typ, pearl harbour!

Raowciao.

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej älskling :) Haha ja vi va rätt lika på den bilden :) Eller aa alla va rätt lika där haha. Duktig du är :D Ne nu ska jag ta och fixa mitt hår sen ringa dig. Puss på dig älskling

2007-01-06 @ 21:02:23

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback