DRESSED

Vilken är finast?

          


♥ Randig. Gillar formen och färgerna.
♥ Blommig. Sommrig och fin ringning.
♥ Blommig. Gillar denna minst. Men jag tycker om att det är orange i. 
 

NU är jag på BRA humör.. Med min klarade teori, på 62 poäng känns världen lite ljusare.
Jag köpte mig även en liten rosa jacka idag som jag trivs bra med.. Skulle inte sitta fel med någon av de där klänningarna att matcha den med. :D

Nu sitter jag i Robins nyinflyttade lägenhet och kollar på miljön jag ska spendera många av mina dagar i (hoppas jag) och tänker fortsätta med det tills jag ska lägga mig i sängen och mysa.. ÄNTLIGEN!

Jag har världens bästa syster. :)

Martina


Kommentarer
Postat av: ida

Den till höger:) (L)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback