6513

.. Min och idas lilla, mörka, sunkiga men ändå härliga hytt! Och ja! Vi hade så roligt på silja festival! :)

Jag började min resa bland fulla klasskamrater i en varm buss. Utan förväntningar. Vi kom fram till stockholm och väntade och åt en paus sallad. Utan förväntningar. Sen gick vi på båten och då började allt kul! Jag vet inte ens om jag kan skriva vad som var kul, för just nu är det bara en enda stor massa av hela resan i min hjärna.
Många roliga kommenater, mååånga skratt och lite däckningar och spyor här och där.

Nu ska jag tyvärr till skolan och gå på mitt iv- val. Tala inför andra. Sen ska jag sola och träna. :)

Bilderna kommer så fort jag har laddat min kamera!

Martina

Kommentarer
Postat av: patricja

jag hade kul i fredags, blev lite segt mot slutet bara. vad tyckte du? Kul att du följde med, det var länge sedan :) Hoppas att kryssningen vart lyckat förresten...

Postat av: linn

när kameran är laddad så skickar du på direkten:D jag vill ha en närmare titt på våra snygga "fula pose kort", tack för titten;)

2008-04-01 @ 22:53:37
Postat av: sanna

Åhh, jag måste få höra allt! Kommer du hem ikväll?

2008-04-02 @ 10:43:18
URL: http://sannie.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback