Dagens sista

Nu har jag tagit en varm dusch med betoning på varm. Jag har en tvångstanke om att jag måste pressa upp värmen genom hela duschningen tills det bränns. Sen så vänjer sig kroppen vi det och sen kan man ta lite varmare igen. Så nu är jag lite flådd som vanligt..

Det sista jag ska göra är att blåsa håret, en förberedlse inför morgondagens plattning, så jag slipper gå upp halv sex. Sen ska jag lägga min i sängen och lyssna på min mest spelade lista på podden, försöka glömma det jag tänker på. Ahh! 

Nödvändig info för er alla. :D

Godnatt allihop!

image312

En liten godnatt-hälsning från
Idas fina ändalykt får ni allihop!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, vågar jag starta ett bildkrig eller inte:S?


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback