Days of our lives

HAhahah! Varför harjag aldrig besökt chatt-sidan på tv3 om days of our lives? Jag har genom att besöka sidan upptäckt att det finns fler som ja och Ida. Som sitter och skrattar och driver, men ändå måste följa, days of our lives. Marlenas huvud ska scannas för att upptäcka om hon är sinnessjuk eller inte.. Haha!

Jag börjar tänka på hur det blir efter skolan. Då kommer jaginte ha något schema att följa och kryssa över lektioner som jag inte har eller "försova" mig den första lektionen. Nu är det allvar!

Jag upptäckte att det var vår idag. Det luktade gott ute, gatorna sopades rena från grus, de ser nästan lite lena ut på något sätt och solen lyser. Snartsnartsnart.. 

image262 

Den här sommarbilden fanns på idas dator. :)


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback