Mitt nya liv

Martina öppnar lådan i köket, hittar nötter. Äter. Martina öppnar två minuter senare kylen, mjölk och havrepuffar, mmm. Äter. Martina går till sitt rum. Läser en mening av religionen. Martina går till köket öppnar lådan, hittar små chokladägg med mandlar i. Äter. Stänger lådan och bryter nageln. Svär för sig själv. Mamma ropar på Martina. Mat. JA, tänker Martina. Äter. Martina tar ett glas mjölk med havrepuffar igen. Martian sitter på sitt rum och gör inte det hon ska. Kvällsmat. Äter. Martina hittar för sista gången tillbaka till köket. Mango och hallon med en klick vanlijyoughurt. ÄTER

Herregud 

Från och med nu börjar mitt nya liv. Jag har precis avslutat dagens sista men DEFINIIVT inte enda mål mat. Imorn börjar mitt nya liv av träning, äta nyttigt, dricka lite mindre, endast festcigg, grönt te istället för latte..

Jag har faktiskt lyckats hålla mitt löfte om en vit helg. Jippi. :) En till är påväg.
 
jag har fortfarande imte börjat med religionen. Kännes inte nåt bra alls. Och för att söva mitt dåliga samvete ska jag ta en dusch och sen sova så att jag glömmer hur oambitiös jag har varit idag.

Hoppas imorn blir bättre med allt. hoppas hoppas.

image310image311
Jag vill ha sommar nu nu nu.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback