Monopol

Jag, Robin, Sanna och Adolf arrangerade tillslut en spelkväll hemma hos Adde o Sanna. :) Jag har aldrig varit speciellt furtjust i monopol eftersom det tar typ 5 timmar att spela. Men den här gången måste jag säga att jag tyckte riktigt mycket om det spelet. Tror dock att det kan bero på att jag vann ganska överlägset..

Tävlingsmänniska som jag är, JAG HATAR ATT FÖRLORA. Vad det än handlar om så har jag svårt att ta det. Haha. 

På mitt schema:
Religionshemprov
Promenera/ springa?
Behandling av mina förskräckliga naglar

image299 image300
Vååååååååååår

Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Vad är det i den vita lådan som ligger på bordet????:D:D:D:D

Postat av: sanna

Det var en mysigkväll! Ber om ursäkt för mitt osociala slut..:)

2008-04-21 @ 08:50:34
URL: http://sannie.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback