Nu ska jag break the news

För alla er som väntat och väntat på att få veta vad mitt tal ska handla om ( jag gissar på att detta främst gäller fundersam, eftersom den rödhåriga killen är den enda som intresserat sig för talet) här kommer det.

Min hemska flygresa i höstas. Jag skulle gärna klistra in talet här, men det är för långt. Jag kanske kan välja ut en liten del när det börjar bli klart.

Vet ni vad jag vill?
? Ha gjort klart mitt projekt samt allt annat jobbigt i skolan
? Ta studenten
? Åka ut i skogen med biologion och Ida igen.
? Ha en helt ny garderob med en jeansjacka från sisters inkluderad

Ni som läser min blogg vad vill ni allra helst? Tell me. :)

image285
Ni som kollar på våra bästa år, erkänn att jag är väldigt lik Belle på den här bilden från fotbolls-
kvällen hos Oscar och Jonas förra veckan..

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback