Hälsa

Jag har snöat in på att läsa artiklar, se TV program och lyssna på människor som pratar om hälsa. Även om jag inte följer deras tips och hälso-kost särskilt bra så känner jag mig imponerad av t.ex. Du är vad du äter.

Man kanske borde testa på den här morgondrinken.. jag gillar ju drinkar liksom..

Morgondrink:

Grön & Skön
 
Gröna sköna grönsaker har en uppiggande effekt på kroppen eftersom de är fulla av klorofyll. Grön juice är perfekt bränsle för kroppen.
 
1 gurka
2 dl färsk spenat
1/2 fänkålsstånd
1 dl persilja
1 cm ingefära
1 näve alfalfagroddar
1 tablett rosenrot

1 tsk matcha ( grönt the pulver)


Kör grönsakerna i en juicecentrifug, tillsätt sedan rosenrotspulver och matcha till glaset, rör om, drick.


Vad tror ni? Någon som testat?

Kommentarer
Postat av: Cate

Hah! Vem gör inte det liksom. Blir stressad bara jag tänker på honom. :)



Vad är en juice-centrifug?



tjingtjing

Postat av: Cate

haha!!



Absolut! Speciellt efter som att den förmodligen är sååå rolig att diska också!



xo

2008-08-26 @ 17:56:41
URL: http://www.tjoffe.com

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback