Mitt första mobil-kort



När jag hade köpt min nya mobil för ett tag sen ville jag testa funktionerna.
Det jag tyckte kändes mest intressant var kameran (nej, det var inte första gången
jag hade sett en mobilkamera men jag vill i alla fall testa min
). Det här blev resultatet 
av min första bild med den mobilen. Jag kallar den: Robin med finger

Det bästa med denna historia är att när jag såg hur resultatet av mitt fotograferande blev
tittade jag väldigt besviken på bilden och sa: " Robin, ditt finger var i vägen, vi tar ett nytt"

Robin tittade efter denna kommentar på mig med så stora ögon att jag trodde att de skulle
ploppa ut. Som ALLA andra säkert förstår så är det ju MITT finger som är i vägen...

Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

hahaha skrattar högt för mig själv och önskar innerligt att jag hade varit där vid tillfället föresten min blogg klättrat uppåt nu är jag den 1079 största bloggaren i sverige :P


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback