Regn, regn, regn

Det bara spottar regn ner från himlen.. Precis som om någon går baklänges framför en när man går och spottar i motvind.. Även om jag inte gillar känslan av att få spott i ansiktet känns det helt okej med regn. Helt OK! 

 -Det känns mer uthärdligt att jobba i spottregn än i 30 gradig värme
 -Man kan kolla på filmer utan att få dåligt samvete för att man befinner sig inomhus
 -Man kan tända ljus och äta middag när det är lite murrigt och smattrar på rutorna.
 
Igår ringde jag till Ida för att berätta för henne hur stor lust jag har att sitta på waynes och dricka kaffe latte med vit chokladsmak och lättmjölk med stövletter och en kofta på sig, samtidigt som man skriver i sin nya almanacka vad som ska hända de närmsta dagarna. Det vill jag göra! 

Kommentarer
Postat av: linn

nee jag förstår inte heller ;) klassfest snarast martina!:D

2008-08-06 @ 15:21:35
Postat av: Sanna

Tack, jag hoppas att det blir bra. jag ska äta lunch med a idag, det känns bra att prata lite. Jag vet inte, har inte pratat med Vickan, me jag ska höra efter. TAck för att du var så snäll igår! Puss


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback