Tack för idag slut för idag

Nu har jag ätit potatisgratäng med chevreost (det borde ni testa!) och druckit ett glas vin med mamsen och Håkan. Jag är så seg i kroppen och hjärnan så att jag känner att mina rosaradiga lakan med duntäcke inuti lockar mer än vanligt. Jag ska borra ned mig i sängen och läsa P.S I love you. Jag har sett filmen, men jag ville kolla om boken var bättre. 

Imorn ska jag ta på mig stövlarna och ge mig ut på lingonplockning. Sedan bär det av till outleten i vingåker. 
Hoppas jag kommer hem med ett fynd värt att visa! 

Godnatt på er sötpärlor!

Det vore så kul att veta vilka som läser min blogg. Varför är det aldrig lika många kommentarer som besökare. Något måste det väl finnas att skriva eller fråga eller tycka...? Vet ni vad? Skriv, fråga och tyck mer. NU!  


Ahh... Min säng! (min ansiktskräm ligger och poserar på sängen)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket. :)

dem komemr ifrån Håkanssons skor :)

Postat av: Gissa

Men jag då jag postade ju två stycken asa-mega-långa kommentarer på raken!!! Dina små "M" gör ju inte en fluga förnär kära du :)



Gjorde dom inte? Va synd... jag älskar nämligen känslan av jazzbyxor fladdrandes mot mina atletiska vader! He he hee



Say whaaat? Det måste jag kolla upp! (kollar upp det).... se där se där. Ja hon såg inte lika tjock ut i sin som jag gjorde haha...

Herrejösses.... "såg jag verkligen ut sååå?" är de enda jag kan tänka. Måste göra ett inlägg av detta tror jag!



Men Ture låter som ett typiskt andranamn så det kan du ju ha det som. Jag såg inte så mycket på Bernad & Bianca faktiskt så det har liksom inte "förstörts". Jag var mer en Askungen & Lilla Sjöjungruntjej hahaha... still am!



Absolut... jag använder Chanel no.5 till alla mina handskrivnabrev.... (helt ärligt.. jag tycker den parfymen luktar "farmor" och med det menar jag inte att "farmor" är något negativt utan bara.... gammalt :D )



Jaaa gör det... men vaddå? Kommer det inte riktiga tårar menar du? Tar inte du detta seriöst martinaengwall? Nu känner jag mig lite stött....



Gråter du på ett brev till mig ska jag rama in det!



;)



-----



Skymtar jag en nalle i sängen?

2008-08-29 @ 23:08:59
URL: http://www.tjoffe.com
Postat av: Malin

räcker upp handen Jag läser... och lurkar är jag rädd, haha!

2008-08-30 @ 00:59:29
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Aa, jag får göra det när jag får en pojkvän ;)



Mysigt sovrum :)

2008-08-30 @ 10:16:58
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Malin

Fiiint sovrum:) Var har du köpt överkastet,galet sött:)

2008-08-31 @ 15:10:00
URL: http://boobiieblogg.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback