Hej student!

Idag smäller det. Jag sitter med ett glas vin och lukar flower bomb hemma hos Frida. Ida kommer snart och vi ska gå upp till De Geer om 10 minuter för att sjunga och inviga våra vita mössor som legat i en kartong länge.

Men ändå kan jag inte riktigt vara helt glad. Om inte mina vänner mår bra och är helt glada så gör inte jag heller det. Jag fattar inte hur folk kan göra som de gör. Jag är ändlöst lycklig att det inte gick värre till.

Hejdå Degeräckelgymnasiet!!!!!

M

image374
Hahah, okej, fokusera er på ansiktet här... Hon är världens sötaste i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men, det känns som att ansiktet är förflyttat från kroppen? jag förstår ingenting.... som vanligt?


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback