Majs första

Mitt första blogg inlägg i Maj månad. Det känns bra. jag har längtar efter Maj 2008 sedan jag började gymnasiet 2005.

Jag har en känsla av att det här kommer att bli en festlig månad.

Idag ska jag påbörja mitt historiaarbete som ska vara inlämnat på måndag. En jämförelse mellan mentalsjukhus idag och förr. Super intressant.

Min valborg var... bra. Tror jag. Jag, Ida, mickis, Tove, Malin och Johanna åt en varsin kycklingfilè på durkslaget (Falukorv?). Sen bestod kvällen mest av att jag drack vin i stora mängder. Jag och Ida delade på tre flaskor. Aj.
Kvällen fortsatte och jag befinner mig plötsligt på otten? Varför?
Ida hittar en man från Irak som absolut inte är bra på svenska men Ida berömmer honom hela kvällen för sina talanger inom det svenska språket. (Han hade bott i sverige i bara 8 månader, dock)

Dags att sätta igång och jämföra mentalsjukhus. Oj, kan knappt bärga mig.

image324
En sch..shh.. sjukt tuff bild på mig när jag gick i åttan (tror jag). Med mina perfekt snygga
plockade ögonbryn och ögonfransar som jag har målat på tre(ttio) lager mascara och för
att toppa det, ett hudfärgat läppglans.   

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback