Jag, snoop dog och timberlandsen...

Igår var det verkligen en såndär dag som jag bara ville försvinna och utplånas från jordens yta. Jag inbillade mig att alla de sämsta samtalen styrdes till mig och att min hud var mer genomskinlig än vanligt så att hudens röda områden kan synas ännu tydligare och att mitt magparti svallade över kjolkanten liiiiite mer än vanligt. 

När jag vandrade hem i den fuktiga, svarta, tjocka, dimmiga vinterkvällen efter jobbet upptäckte jag dessutom att mina skor hade gått sönder. ALLA mina skor går sönder. Jag förstår inte vad det är för fel på min gångstil. Den sliter väl inte mer på skor än någon annans gångstil. ... Eller..?

På typ en vecka har fyra skor spruckit / tappat en sula / blivit hål i en sula. 
Förutom mina favoriter har två par skor från myrorna suttit på mina fötter
för sista gången. ÅH!
  

När jag märkte att sulan viftade under mina fötter igår slet jag bort den föreslog för mig själv att köpa ett par timberlandkängor nästa gång. Eller också kanske jag kan be Idas mamma tillverka ett par skor med extra tjock gummisula (sånadär skor som är till för människor som har ett kort och ett långt ben, men jag skulle då alltså ha dubbla par av dessa skor med höga och stabila sulor)

Ja... det är jag och snoop dog med timberlandkängorna. Vi sitter i samma båt.

 

Kommentarer
Postat av: Platt-Katt

Hej cutie-pie!



Ja, jag tycker verkligen att det är dags för Buffalo-skornas comeback! Jag måste säga att jag tycker att du är modig som vågar vara först med det senaste! Jag ska genast meddela Sofie och de andra modetjejerna om din insats, så kanske du kan få ett eget reportage i fredagsbilagan!



Lästen om din mobil nu! Så himla surt! Man känner sig så utelämnad med bilder och sms och så. Fatta att man får panik om man är kändis och tappar sin mobil. Jag har inte en aning om var min mobil är. Någonstans i lägenheten men den är död så jag kan inte ringa till den, suck!



Ja, jag förlorade också skrivförmågan ett tag men jag fick så mycket skäll av läsare som inte hade något annat för sig än att läsa bloggar (på jobbet) så det var bara att sätta igång. Varför har du skrivkramp då?



Jag gjorde inget mer än att gå på Bond (var ju som en maskerad) och gå på en privatfest på lördagen. Rätt lugnt. Men nästa år vill jag lova, då ska vi ha en herre jösses-fest ute i Ankeborg. Kommer att bli sjukt scary! Om du inte serverar drinkar som skelett då ska jag ha dig i åtanke. Jag funderar på att vara mumie...



Annars händer det inte så mycket. Sitter mest inne och huttrar då det är så kallt så kallt ute! Brr..

Men du ska ju åka till sköna Australien, eller?



Varför skriver jag jämt så länge kommentarer?

Jag måste skaffa mig en brevvän tror jag!





Postat av: Catreijn

Haha, ja jag kände väl att det var lite din stil! I vilka färger har du skorna? Babyrosa va?



Men jag ska säga dig att jag blir tokig på min high tec-telefon med touchdisplay då jag kommer åt grejer hela tiden och ringer upp fel person eller raderar ett långt sms jag nyss skrivit. Ja jag blir så frustrerad på den att jag funderar på om jag ska köpa mig en pensionärsmobil från Doro. :D



Oj, har du taskigt humör. Då är det bäst att jag passar mig för vad jag säger då? Kanske kommer ett témugg flygandes ändå från telia annars? Krasch.



Jag ska se vad jag kan göra ang. den där vip-listan. Det är ju en fest alla vill komma på. Ja skickade ju ut inbjudningarna för ett halvår sedan. Så viktig är festen. Ingen vill missa'n. Men vi får se... vi kan ha ett festkommitémöte och rösta! Jag lovar att lägga in ett gott ord åt dig!



Ååh, vad myysigt. Åka till värmen. Jag har inte en aning vad som händer på nyår. Kanske drar till London eller Gotland.. eller så stannar man hemma men jag hoppas på något roligare!



HAhaha, utamana inte ödet Marteijna. Rätt var det är så får du ett expressbud till Telia. Ett litet brev med ros moln och jordgubbar eller något. Aaa - det ska jag fixa så du blir lite uppmuntrad!

2008-11-06 @ 14:16:02
URL: http://www.catessecret.blogspot.com/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback