Latdenrattekommain

Om jag ska behålla de tre läsare jag har (i veckan, ej unika) så tror jag att jag måste komma över den här sluta-blogga-tröskeln. Varje gång jag går till jobbet på morgonen tänker jag ut små roliga blogginlägg, jag går och fnissar lite för mig själv en stund men sedan stannar mina idéer i huvudet.

... Eller förresten. Det verkar inte ens som de stannar i huvudet. För nu kan jag inte komma på någonting..

Igår var vi på bio i alla fall. Låt den rätte komma in. Bra..? Nja. Men inte dålig heller. Det som fångade min uppmärksamhet mest i felmen var den lilla killens snordroppe som landade på överläppen varje gång det spelades in en utescen. Ressigören tyckte säkert att det var lite charmigt och verklighetstroget. Men jag hade bara lust att plocka upp en servett ur fickan och torka riktigt tort i skåran under näsan... 

Bå bu bet bi bet.

See ya! (Lammet i tele2 reklamen)

 


Kommentarer
Postat av: Citron

Ja, jag har exakt samma problem. Har tusen idéer om vad jag ska skriva men så fort jag sätter mig ned vid tangentbordet - borta!



Man kanske borde skaffa sig en såndära diktafon eller fickminne eller vare nu heter... det är ju iof något som aldrig kommer att hända

2008-11-20 @ 22:46:58

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback