Gooomorrrrron, Gomorrron

När jag vaknade av mitt pipande alarm imorse och trevade mig fram i mörkret, trodde min skrumpna hjärna att jag hade vaknat mitt i natten. Men nehehehee då. Klockan var 06.00 . Hur kan detta stämma? Oktobermörkret kommer verkligen som en chock för mig..

Men. Nu har jag haft ett kärt återseende med min mobil så nu kan alla nå mig igen. Jippi!

Jaha.. va meeeehr?  Vad ska alla mina möss göra den här helgen då? Berätta för mig!

Själv tänkte jag lägga upp min fredagskväll på följande vis:

Efter jobbet ska jag träna och träna tills jag bli trött. Sen ska jag sola (för första gången på 100 år)
Efter det hade jag tänkt mig ett långt bad heeelt själv med min bok (aldrig fucka up)
SEN ska jag lägga mig framför tv:n, dricka te och äta något gott.. Skönt va?


Den här fredagskvällen ska INTE sluta på otten. Jag håller tummarna för att mitt vett inte ska försvinna.


  vs.

What to chooose? :P
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ja preciiis!!!!

Nej jag satt kvar på fräcka lite för länge igår, men som tur är spelade ju sandra in det åt mig;) haha ja vet hon är såååå skön!!! Ikväll blir det nog en liten tjejkväll med matilda & ellen tror jag:) en lugn sådan!! Din lugna kväll låter underbar...

Postat av: linn

jag är här, som vanligt jag går ingenstans;) sitter coh följer din blogg för att se va du gör med livet:D men känns som vi borde träffas snartoch lägga bort datorn för en tid! feest gillar vi:D ska du ut i helgen?:D

2008-10-10 @ 11:00:44
URL: http://liinnmariia.blogg.se/
Postat av: sanna

Hoho, Sanny Panny gör nada.

Din kväll låter skönare än skönast. Jag kanske också borde träna och träna och träna efter min choklad chock igår och min lunch idag...:)



När är din plan att komma hem Eller vadr bor du nu?

2008-10-10 @ 13:58:08
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback