Jamen..vi tar en taxi till kvarsebo!

Ida: Vi åker vid fem till Dennis.. 
Martina: FEM? Men jag slutar fem, inte en chans. 
Ida: Okej, halv sex, du kan göra i ordning  dig hos Dennis.
Martina: Men varför är det så bråttom? Vi kan ta en taxi till kvarsebo.

Men....

17.30 är vi redo att åka BUSS till kvarsebo. När jag stiger på bussen känner jag mig
som en ut tittad pensionär (okej, det skiljer bara ett år men jag kände mig som bockstensmannen typ)

45 (!!!) minuter senare var vi  framme och då började en fest som jag säkert hade uppskattat för 1-2 år
sedan men kändes lite uttjatad nu. Irländsk julafton, spruckna strumpbyxor, frusna bullar och häxblandningar.

När vi, efter en bussresa där hälften spydde och en bajsade på sig (tror jag), kom vi fram till.. TADA! Otten.
Där började min kväll med att jag fick en drink i hela ansiktet (eftersom jag hade ett par drikar även inuti
kroppen ilsknade jag till och skvätte, ja skvätte lite öl över dansgolvet.

Men ack, det skulle jag inte ha gjort för då sprang några bråksugna tjejer efter mig. En höll fast i armen,
en kilade igen dörren med foten och en stod och gjorde den klassiska "oh no you didn't"-knäppningen med
fingrarna samtidigt som huvudet rör sig i sidled och munnen putar. Allt detta samtidigt som jag torkade av
mitt ansikte och Jenny stog och sa: Men Martina har inte gjort nåt!

Av alla dessa händelser var nog höjdpunkten på kvällen när jag tog taxin hem och gick och la mig. 

Nu ska Hedvig och jag baka! 



Coolio!


Kommentarer
Postat av: Kitty-Cate

Men kom till Bröllopsmässan då tinisen.. kram

2008-10-05 @ 13:15:57
Postat av: Jenny

hahaha jaaaa så sjukt!!!!

Postat av: Samma som innan

Ojojojojoj vilken story!

Ja det var tur att vi inte sågs kanske.. för då hade man nog fått sig en snyting eller två av Ottens största Biatch.. ;) Kram gullunge!

2008-10-05 @ 16:37:33
Postat av: Cate

Ja och med Biatch menar jag ju personen som kastat en drink på dig (varför skulle ngn vilja göra det?) och med att jag fått en snyting menar jag ju för att jag pucklat på Biatchen som kastat en drink på dig.. självklart!



Men det är ju ett litet hjärta ju på bilden ju. Såg det inte förrän nu. Såå sött!



Hej då butter-tarty

2008-10-05 @ 19:20:15
Postat av: Alina

Va gärna med på gissabilden i min blogg! Ha det bra!

2008-10-05 @ 19:26:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Haha! Jag ska säga några saker!



1. bra beskrivning av kvällen

2. hedvig ser riktigt baksugen ut. (fan va äckligt det lät)

3. jag började gråta på jobbet och var nära på att få torka min gen spya...berättar mer sen

4. jag längtar tills på onsdag



2008-10-06 @ 16:17:06
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback