Ögonryck

Jag är så omotiverad så att jag tror att mina fötter håller på att utveckla borrar så att jag kan borra ner mig i marken och stanna där. Herregud. Jag fattar inte vad som har hänt med mig. Det är så allvarligt att jag tror att inte ens lite shopping skulle kunna hjälpa. Jag måste hitta någonting nytt som jag verkligen tycker är roligt. Träna är en sådan grej och Robin en annan, en tredje verkar vara choklad som jag har börjat köpa titt som tätt. Men nu vill jag ha något nytt. Typ.. en kurs kanske. Någon som har några förslag?

Ja, så nu står jag här framför min dator på jobbet och känner mig meningslös samtidigt som det rycker under ena ögat. Ja, ungefär en gång i minuten rycker det till strax under mitt vänstra öga. Det här är naturligtvis väldigt frustrerande. Dels så tror alla som går förbi att jag antingen försöker hälsa lite diskret genom en blikning eller ännu värre, att jag försöker FLÖRTA genom en blinkning. Som svar på mina blinkningar får jag ett tyst hej eller en väldigt egendomlig blick.

Anledningen till att denna blikning är huvudtemat i det här inlägget är att det inte händer så mycket annat i mitt liv just nu. Inget alls faktiskt. Så då måste ni förstå att det här är väldigt spännande och intressant för mig. Blinkningen alltså.

Nej vad svamlar jag om?

Jo förresten,  tils vidare kan ni nå mig på mitt tillfälliga nummer: 0730 61 00 56.
Sen kommer jag att behålla mitt vanliga nummer, så behåll det i era telefonböcker. :)



Kommentarer
Postat av: sanna

Åh, jag förstår precis (eller jag tror iaf att jag fgör det) hur du känner! Känns som jag gick igenom samma depp (alltås ingen som varar en dag utan så man verklgien känner sig deprimerad på djupet...) i somras.

Men jag lovart att du kommer känna dig bättre, tills dess är det bara att fortsätta med det man tycker är roligt och försöka tänka framåt. Du ska ju till Australien! Det blir kanon! Sen kanske du och jag bode åka till sthlm för fest med M?



Det skulle vara kul! Pusss


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback