Urs!

Jag vaknade imorse och tänkte (som jag gör varje måndag): Idag börjar mitt nya liv!

Jag åt min frukostgröt, gick till jobbet och satte mig på min plats. Jag trodde då fortfarande att min nya liv hade börjat.
På riktigt denna måndag förstås. Men, sen kommer min chef smygande till min plats och visar mig godis. EN HEL
SKÅL LÖSGODIS. Och vad ska man göra liksom? De låg ju där allihopa; Sura dödskallar, salta stänger, kokostoppar..

Så.. Nu hör jag "du-är-vad du äter-rösten" tjata i mitt huvud. "Martina har under en helg ätit hela TRE kilo smågodis, två popcornpåsar, 25 skorpor med smör, 10 rostmackor med söt marmelad, små kakor med smarties....." Samtidigt ser jag mig själv snurra runt framför en vit vägg, iklädd sportunderkläder och filmad från en osmickrande vinkel underifrån..

Nu får det vara slut på detta!
Jag ska bara ta EN såndär liten kaka till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja för du e ju så himla fet?? Nej sluta du är ju smal!!

2008-10-06 @ 21:07:15
Postat av: Jenny

hahahaha.. va rolig du är!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback