Drop

Imorse gick jag upp tidigt, tidigt och gick en promenad med Sanna. Så himla skönt. Men det fick jag betala för sen när det var dags för stavgång med jobbet. Jag fick en jag-känner-att-jag-håller-på-att-bli-sjuk-attack och sov mig igenom hela motionspasset med en filt på kroppen och en tidning över ansiktet.

Nu sitter jag i min ensamhet på jobbet och äter extra drops ungefär en gång i minuten. De är så himla goda. Särskilt de med lakrits och hallon. Taste'em!

Sa precis hejdå till llillkillen (Robin) som åkte hem till norrpan. Han är så söt. :)

Jag funderar också på vad jag ska hitta på när jag kommer hem.
. Kolla på film med Sanna
. SATC med Sanna
. Scones med Sanna
. Promenera med Sanna.

Jag känner att mina plander är ganska beroende av att Sanna vill göra något.

Ah, fy nu måste jag försöka fånga upp mina små tråkiga tankar som bildas långt inne i min hjärna och sen flyger ut till min mun alternativt mina fingrar. Isället tror jag att jag ska.... Äta en extra drop!

Tjing tjing! 


Kommentarer
Postat av: sanna

JAg tror inte att du behöver oroa dig. Mina planer ser ut på samma sätt fast med Martina på varje rad:)

Tycker vi genomförde denna eftermiddag /kväll glant! Med pomme, beasås och scones i magen mår jag super! Imorgon ska vi planera stora saker party party!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback