Martinas Självbiografi - post it lappen.

Jag har verkligen tappat sugen för att blogga ett tag. Inte bara för att min liv helt enkelt inte erbjuder tillräckligt mycket för att ens fylla en post- it lapp. Utan också för att jag helt enkelt inte har haft lust.

Men nu kliar det lite i fingrarna för att sätta igång med skrivandet. Inte bara i bloggen, utan annars också. Jag har alltid gillat att skriva och har så länge jag kan minnas skrivit dagobok med jämna mellanrum. Jag skulle så gärna vlija skriva en bok. Så himla kul! Men som sagt, post-it problemet kvarstår. En bok ska ju helst vara längre än så.

Hur som helst...

Idag får jag sluta tidigare och ska uträtta följande:
- Sola
- Ev köpa löshår att fylla ut mitt hår som har samma omkrets som mitt pekfinger just nu.
- Kolla efter en påskpresent till mig själv på stan
- Köpa en flaska rosévin.. eller två.
- Ringa min frisör



Glad påsk!






Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback