Hat-ICA

Jag förstår inte vad det är med mig och ICA på kungsgatan. Vi passar inte ihop helt enkelt. Jag tror att det vilar en varje-gång-jag-är-där-köper-jag-jätte-konstiga-varor-förbannelse över den där himla ICA butiken. 

När jag gick därifrån (och anledningen att jag går just dit är för att det är det enda som är öppet) släpade jag hem en påse med smörgåsrån, ananas, gräddfil, kefir fil, blåbär, mjölk, avocado och mango. När jag kom hem var jag nästan chockad över vad jag hade valt att slösa mina 130 kronor på. Jag hade ju tänkt att laga mat så jag slapp köpa nåt till lunch på jobbet. 
Men nu har jag i alla fall ätit upp min kefir med blåbär och mina smörgåsrån.

Någon som sett Australia förresten? Ska se den på onsdag! Är den bra?

Ahh...Nu ska jag gå och lägga mig i min obäddade säng.


Godnatt!



Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback