Just Dance

Igår var det dags att äntligen (!!) ta mig till gymmet. Jag måste skapa en form på den här trolldegsklumpen jag går runt och drar på.  Det blev dans med svår korreografi. Jag skulle nog betona SVÅR om jag fick välja. Jag hoppade runt med armar oc ben åt alla håll i mina fula adidasskor medan alla andra tjejer kunde allting utantill. Det slängdes med året och vickades på höfterna som aldrig förr. För de andra

Jag har alltså insett att jag har den sämsta tänkbara koordinationen och i fortsättningen måste jag försöka hålla mig borta från offentliga dansgolv. Dock blev jag inte så avskräckt från själva danspasset. Jag kan ju inte hjälpa att alla som var på danspasset (förutom jag och Ida) har som favoritsysselsättning att studera Britney Spears dansvideos.
 (Avundsjuk? Jag? Nej nej nej.. )

Ikväll jobbar jag sent, 21.15, och missar alltså fredagens höjdpunkt; Let's Dance. Är det någon som vet om man kan kolla på programmet på internet? Jag ska springa och köpa några godisfavoriter och titta om jag hinner i så fall. 

NU är det dags för dagens höjdpunkt: Lunch! Jag ska äta resterna av min goda cous cous sallad med soltorkade tomater, fetaost, bacon, körsbärstomater, ruccola och babyspenat och kyckling! Mm mm!


Igår var det min och Robins 2 år och fem månaders dag. :)



 

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback