Kvällsmat!

Mina två favoritmål på dagen är frukost och kvällsmat. Anledningen till att det är just dessa två är nog för att de liknas varandra. Lätt och okomplicerat!

Jag kom  precis hem från träningen och jag var hungrig så jag tänkte ju inte ställa mig och tillaga slungad smörpotatis med oxfilé och grönpepparsås. Nej, enkelt ska det vara.

Till min kvällsmåltid
Chiabatta bröd
Köttfärsås
Ost
Ugn eller micro


Jag tror knappt att det behövs en förklaring. Men jag tog lite rester av min köttfärsås på mackan och lade ett lager ost över. Sedan är det bara att lägga de i ugnen (eller micron) och sen är det klart! Gott och snabbt.. Jag hade tänkt att skriva nyttigt. Men det kan vi ju stryka den här gången! :)

Testa! Nu ska jag kolla på top model! Wihu!


Kommentarer
Postat av: idö/idu/ide/ido/idi/idä/idå

JAG SES GÄRNA, JAG TÄNKTE SOLA VI HALV TIO TIO MEN JAG RINGER O VÄCKER DIG VID HALV TIO SÅ KAN DU LJUGA LITE OM ATT DU REDAN VA VAKEN. :) HÖRS SNART, SÅ KAN VI DISKUTERA STHLM MER PUSS PUSS


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback