Om katten själv får välja!

Jag hade den bästa födelsedagen man kan ha (förutom att jag saknade några familjemedlemmar, känn er träffade Hedvig, mamma och Sanna!. Jag var så speedad efteråt att jag ville ha en födelsedag till! Så speedad att jag till och med blev sjuk. 

Helgen i Uppsala har trots det varit så lyckad som den kan bli! Lite shopping, lite uteliv och lite bio! Om jag hade fått välja så hade jag helst stannat kvar här ett tag till! Jag kommer i alla fall åka hem med två perfekta tillskott i garderoben. Minimarket är verkligen inte överskattat (som vissa andra modebloggsomtalade märken och plagg) En blå kläning och en (håll i hatten) SVART!

Nu sitter jag på Uppsalas pluggställe (Det är helt tyst förutom att min stol knarrar varje gång och rör på mig, jag känner mig uttittad). Jag är mer sugen än någonsin på att börja plugga! Jag vill känna att min hjärna får jobba lite. Den har inte varit överarbetad sedan slutet av trean. Herregud, jag känner mig typ so Benjamin Button som går bakåt i utvecklingen.. Så om ni ser en blond tjej med käpp och blöja stapplandes omkring någon gång så vet ni att det är jag!

  
Pernilla och Paula!

Nu är det snart dags för en 4 timmar lång bussresa med människor som hostar, snyter sig, 
skalar mandariner och kissar på kanten på toan.. Ooh!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback