Lack of happiness

Jag behöver något upplyftande NU.

3 väldigt besvikande saker på en och samma dag. Eller fyra egentligen.
Det som gör mig lycklig just nu är Robin, även om han inte kommer till mig idag som han hade sagt. (det är en av de fyra besvikande sakerna) (Ofta det heter besvikande, men skit samma)

Nu sitter jag här ensam men min fjällfil-med-blåbär-och-cocos-ochsolrosfrön-tallrik och funderar på vad jag har för kul att förvänta mig imorn med tanke på den underbara starten på veckan. BLÄ.

Jag vill ha sommar och min älskling. Åtta månader i söndags. ♥

Nu har jag försökt ladda upp massa bilder, men ingen funkar, så jag ger upp.

Godnatt.

/M




Kommentarer
Postat av: armin

Besvikelser ? (A)

2007-04-30 @ 04:55:47

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback