Varamo för trion!

Idag blir det favorit i repris på Varamotrippen från förra året, dock utan att vara bakis och utan mamma och Håkan.
Jag frida och Ida ska sola, bada (kanske inte Ida eftersom hon har blivit en riktig kruka)  och äta matsäck!


Mna kan tro att jag mår bra och sitter på en sten och tittar på utsikten men
antaglgen mår jag illa och letar efter ett lämpligt ställe att kräkas..


Varamo 2008


Sommar sommar sommar

Den här sommaren har börjat mycket bra! En vecka i Kroatien med solande, 
god mat, båtutflkt och rafting. Helt perfekt! Vecka 25 började på Annas land. 
Hur härligt som helst! Jag har börjat smida planer för resten av sommaren..
Det ser ljust ut!

Jag hittade lite bilder på mammas dator från förra sommaren.
Ser fram emot vår tredje midsommar tillsammans! ♥



Tvätta, städa, uppdatera, städa, städa, baka...

Nu när jag är ledig.. (eller ja, om man ska vara ärlig, arbetslös, eftersom jag sa upp mig) har jag så mycket tid över att jag faktiskt funderar på att börja underhålla mina få läsare med lite fler uppdateringar! 

Jag har varit ledig i en vecka och jag är overkligt uttråkad. Mina dagar hittills har jag spenderat genom att städa, tvätta, diska, städa, städa... städa och baka bullar (ja, jag valde det som tar längst tid att baka för att döda tid). 

Idag är det dags för den största händelsen hittills under min ledighet; jag ska shoppa, fika och äta lunch med Ida! Jag har förberett mig genom ett bad med mina duschprodukter, från the body shop,  som jag fick i "avtackningspresent" av mina kära kollegor.

Här kommer en liten uppdatering i bilder om vad ni har missat i mitt liv:


Jag har umgåtts med Robin och hans kompisar...


...Varit i stockholm...



...Hittat en cykel i stockholm kl 07.00 på morgonen efter utgång och efterfest...


...Träffat Ida och Mickis..


..Träffat Ida och Anna....



 .. Och varit på sommarfest !

Jag hoppas på fler bilder från Kroatien som jag åker till imorgon!

Vi ses!