Tvätta, städa, uppdatera, städa, städa, baka...

Nu när jag är ledig.. (eller ja, om man ska vara ärlig, arbetslös, eftersom jag sa upp mig) har jag så mycket tid över att jag faktiskt funderar på att börja underhålla mina få läsare med lite fler uppdateringar! 

Jag har varit ledig i en vecka och jag är overkligt uttråkad. Mina dagar hittills har jag spenderat genom att städa, tvätta, diska, städa, städa... städa och baka bullar (ja, jag valde det som tar längst tid att baka för att döda tid). 

Idag är det dags för den största händelsen hittills under min ledighet; jag ska shoppa, fika och äta lunch med Ida! Jag har förberett mig genom ett bad med mina duschprodukter, från the body shop,  som jag fick i "avtackningspresent" av mina kära kollegor.

Här kommer en liten uppdatering i bilder om vad ni har missat i mitt liv:


Jag har umgåtts med Robin och hans kompisar...


...Varit i stockholm...



...Hittat en cykel i stockholm kl 07.00 på morgonen efter utgång och efterfest...


...Träffat Ida och Mickis..


..Träffat Ida och Anna....



 .. Och varit på sommarfest !

Jag hoppas på fler bilder från Kroatien som jag åker till imorgon!

Vi ses!
  

Kommentarer
Postat av: Sanna Panna

Vad är det för skabb bild på mig när ajg äter upp en cigg? ! Ta bort! Åhh, jag är säker på att vi skulle kunna hitta på en rad olika saker att döda tid med... om jag bara fick sparken :)

Men midsommardagen ses vi kanske, och sen är det roadtrip! Längtar efter dig din lilla bakelse! Puh


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback