Onsdag=snart torsdag!

158239-40

Om några veckor ska jag också fylla 18. :) Då ska jag ha en liten fest, som den över (Malins), fast kanske lite större. Kommer nog bli kul!

Eftersom det är onsdag idag betyder det att det snart är torsad, min näst favoritdag. :) Träning med Ida!

Idag har vi haft två håltimmar som vi har spenderat på stan, men eftersom mitt ynka studiebidrag börjar sina, så kanske jag borde ta det lite lugnt med inköpen.. Fast jag är så sugen på en vårgarderob. :D
 
Längtar redan efter min sötnos, fast jag såg honom i morse. Så FIN! TinishjärtaRobin

Mertha.

old vs new

kollage2kollage1

hejdåveckaåtta

Efterlängtade vecka åtta, är redan slut. Men den var bra så länge den varade. :)

I måndags blev det en O.C dag.
-Tisdagen spenderade jag och min kära bonus familj genom att spela badminton och shoppa blilligt så att säga. :P + träning på natilus..
-Onsdagen städade jag på pappas jobb och så åkte storfamiljen till nkpg och körde laser dome. Jag är väldigt stolt över min andra plats (av nio) :) Efter det, åt vi på athena. Nice.
-Torsdagen, ett helt halvår med min man. :P Åkte till gbg.
-Fredagen, begravning. ( är väldigt trött på Hoke vid det här laget. )
-Lördag, hem till älsklingen och laga mat.  (är ännu mer trött på Hoke)
-Söndag- Ensam hos R, fika med hans föräldrar + film.

Just nu har jag två nedräkningar för min själv. Två veckor tills lilla m blir stora M . :) Den andra nedräkningen är till sommaren, efersom jag längtar så att hjärtat gör ont.

litet
Hejdå vecka åtta, jag saknar dig.
/ M


depressed

Det är sjukt hur snabbt humöret kan ändras. Toppar och dalar, kanske låter lite klyschigt, men det stämer faktiskt. Jag har haft en underbar helg och en annorlunda lov. Men just nu befinner jag mig i en dal. Känner mig trött och absolut inte sugen på en ny skolvecka. 

Nu ska jag lyssna på en orangehårig biblotikarie med enormt sövande röst. Yeah!

Har planerat in en mer detaljerad uppdatering senare. 

Martina  

Söndag

En konstig dag som ingen verkar veta vad den ska finnas till för. Eller ibland kan jag tycka att söndagar är bra att ha, bara för att man kan ha den till att göra allt tråkigt på den.

Idag har jag bara segat med Robin och tillslut gjorde vi något väldigt kreativt; vi bakade en äppelkaka med tosca täcke. Men sen mådde jag illa när den väl var klar. :)

Jag tror och hoppas att den här veckan kommer gå fort. Sen ska ajg njuta av ett långt lov, utan att behöva göra något i skolan.  Har mycket roligt att göra!

Mitt lilla veckoschema.

♣måndag- Fika hos födelsedagsbarner, petra. + Övernattning hos Ida. :)
♣tisdag- ROMME!
♣onsdag- Alla ♥-dag med min älskling.
♣tordag- En vanlig träna-med-ida dag. :)
♣ fredag- R R R R ?
♣lördag- Middag i det spanska huset?
♣ Söndag- Yoga? + utflykt med mamma?

Den här veckan ska jag också klömma in ett prov i make-up och massa träning efter helgen svull. På tal om make-up så hade jag och Ida sjukt roligt sist vi var där. har alltid roligt med Ida. Notera min fina sminkning på Ida. Har tyvärr itne den jag fick av henne på bild.

158239-36158239-35
158239-34158239-33

Nu ska jag sova och tänka på min underbara.

Martina